لوازم خانگی ناسا الکتریک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لوازم خانگی ناسا الکتریک
نوشته شده در پنج شنبه 11 آذر 1400
بازدید : 134
نویسنده : soli

 

برند ناسا الکتریک در سال ۱۳۹۲ علامت تجاری خود را در حوزه­‌ لوازم خانگی با هدف تحقق شعار "نهایت امنیت، سلامت و آرامش" در تولید محصولات خانگی در ایران به ثبت رسانید و فعالیت خود را در این حوزه با واردات کالا از مبادی رسمی کشور شروع کرد. این برند با هدف تولید کالاهای با کیفیت و کامل، سال ها است که در زمینه تولید و عرضه لوزام خانگی مشغول به فعالیت است.

این برند گواهی نامه های زیادی از جمله گواهی نامه بین المللی استاندارد جهت حفظ سلامت مصرف کننده و محیط زیست را از کشور آلمان کسب کرده است. سبد محصول های ناسا الکتریک روز به روز پیشرفته تر و به روز تر از قبل می شوند. محصولات برند ناسا الکتریک ساخت کشور چین، و تحت لیسانس آلمان هستند. مهم ترین هدف برند ناسا الکتریک جلب رضایت مشتریان و همچنین تولید محصولات با کیفیت بوده که با تلاش های بی وقفه خود به این اهداف دست پیدا کرده است.

در ناسا الکتریک این باور وجود دارد که خدمات پس از فروش تعیین کننده کیفیت محصولات است چرا که تولید و ارائه محصول در بازار به سادگی اتفاق می‌افتد و این خدمات پس از فروش است که میزان تعهد یک شرکت در قبال مصرف کنندگان را تعیین می‌کند. مهمترین دغدغه واحد خدمات پس از فروش ناسا الکتریک خدمت‌ رسانی صحیح و کسب رضایت مشتریان می‌باشد و به همین جهت با استقرار نرم افزارهای لازم اقدام به کنترل خدمات در واحد خدمات پس از فروش می‌نماید.

 

مخلوط کن ناسا الکتریک

گاهی اوقات تهیه مواد اولیه یک سوپ خوشمزه و یا درست کردن یک اسموتی لذیذ ممکن است کاری سخت و دشوار به نظر بیاید. اما خرید یک مخلوط کن حرفه ای می تواند کار شما را بسیار راحت کند. یکی از محصولات محبوب و پر کاربرد برند ناسا الکتریک مخلوط کن آن می باشد.

توان بالا، موتور قوی، ظرفیت مناسب از ویژگی های مهم مخلوط کن برند ناسا الکتریک است. علاوه بر این ویژگی ها، امکان میکس کردن، خرد کردن یخ ها، پوره کردن مواد غذایی، تهیه انواع اسموتی و شیک ها، در این مخلوط کن های وجود دارد.

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-929

 

 

دستگاه مخلوط کن برقی NS-929 که برای مخلوط کردن مایعات به کار می رود از وسایلی به شمار می رود که می تواند نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه ای را در چند ثانیه برای شما تهیه کند.
علاوه بر این، تهیه سوپ، سس، غذای کودک، قابلیت خرد کرن انواع میوه، سبزیجات و یخ از دیگر کاربردهای دستگاه مخلوط کن به شمار می رود .
این دستگاه قادر است تمامی مواد غذایی سفت و نرم، حتی یخ را به صورت یکدست خرد و له کند . موتور قدرتمند، تیغه های محکم، آسانی و سرعت کار از ویژگی های یک مخلوط کن خوب به شمار می رود . تیغه های تیز با جنس استیل از بهترین نوع در بین تیغه ها هستند که مقاومت و کارایی بیشتری نسبت به دیگر انواع خود دارند.

 

 

مشخصات کلی :مخلوط کن-آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929 

  • دستگاهی بسیار پرقدرت، کاربردی و باکیفیت
  • قدرت موتور 600 وات
  • محصولی دومنظوره برای خرد و مخلوط کردن مواد غذایی
  • دارای بدنه از جنس استیل و پلاستیک مرغوب
  • دارای یک دکمه چرخان
  • عملکرد پالس یا ضربه‌ای
  • مجهز به پارچ شیشه‌ای با بدنه مدرج و ظرفیت 1.5 لیتر
  • درب پارچ مجهز به دهانه شکرریز
  • دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ
  • آسیاب از جنس شیشه با ظرفیت 0.5 لیتر و تیغه استیل جداشونده
  • پایه‌های ضد لرزش
     

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-930

 

 

این روزها لوازم آشپزخانه برقی کار خانم ها را راحت تر کرده اند و براحتی کمک می کنند تا در سریع ترین زمان مواد اولیه غذای را آماده کنید.یکی از همین لوازم کمکی آشپزخانه، مخلوط کن است.همان طور که خودتان هم می دانید مخلوط کن وسیله ای است برای مخلوط کردن مایعات و مواد غذایی نرم و یا به بوسیله آن میتوانید برای تهیه نوشیدنی ها و معجون های مختلف و یا سوپ و پوره برای کودک تان کمک بگیرید.از ویژگی های یک مخلوط کن خوب می توان به موتور قدرتمند، تیغه های محکم و مقاوم، طریقه کار آسان، پارج بزرگ، خرد کردن یخ اشاره کرد.
اگر به یک مخلوط کن که در یک چشم به هم زدن کار را شما را راه بیاندازید نیاز دارید این مدل مخلوط کن بهترین پیشنهاد برای شماست.مخلوط کن ناسا الکتریک مدلNS-930 یکی از بهترین نوع مخلوط کن هاست. این مخلوط کن دارای توان 850 وات و ظرفیت 1.5 لیتر تیغه استیل ضدزنگ برای سهولت شکستن یخ و طراحی زیبا و ارگونومیک می باشد.
 


 
مشخصات کلی :مخلوط کن-آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-930

  • کارکردی مناسب و دوگانه
  • مخلوط کن و اسیاب
  • طراحی زیبا و شیک
  • قدرت موتور 850 وات
  • جنس بدنه محصول دوکاره استیل
  • جنس تیغه دستگاه دوکاره از استیل باکیفیت و ضدزنگ با دوام بالا
  • دارای ایمنی محافظ موتور
  • پایه های دستگاه ضد لرزش بوده و دارای قفل ایمنی
  • دارای تیغه های مخصوص برای خرد کردن یخ
  • یک پنل با ولوم کنترلی و یک دکمه تعبیه شده
  • دارای عملکرد خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و عملکرد پالس یا ضربه
  • شیشه مخلوط کن دستگاه دوکاره از جنس شیشه نشکن و با ظرفیت 1.5 لیتر
  • دهانه شکر ریز

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961

 

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 یکی از دستگاه های شرکت ناسا الکتریک می باشد که از طراحی زیبا و کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب بهره مند است. این مخلوط کن جز بهترین مخلوط‌ کن‌ های ناسا الکتریک است که جهت تهیه انواع نوشیدنی های خنک کاربرد دارد. این مخلوط کن مجهز به موتور 10 سطح سرعت پر قدرت و همچنین دارای عملکرد ضربه ای پالس Pulse است که مانع از فشار بیش ازحد به موتور دستگاه می گردد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. عملکرد پالس جهت گرفتن نتیجه سریع تر و بهتر در مخلوط کردن مواد کاربرد دارد.

 

 

مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 مجهز به پارچ شیشه ای با ظرفیت 1/8 لیتر می باشد. این پارچ مدرج بوده و از طریق بدنه شفاف و شیشه ای آن می توان میزان مواد داخل پارچ را مشاهده کرد و بر میزان مخلوط شدن مواد نظارت داشت. شرکت ناسا الکتریک در این مدل از موتور پر قدرت 1800 وات استفاده کرده که در درست کردن انواع نوشیدنی کمک می کند. این دستگاه با اشغال فضای کوچکی از آشپزخانه، آبمیوه ای خنک را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما تهیه می کند. قطعات مخلوط کن ناسا الکتریک مدل NS-1961 غیر از موتور قابلیت جدا شدن را دارند و به راحتی قابل شست و شو است.

 

آبمیوه گیری برند ناسا الکتریک

در روز هایی که گرمای طاقت فرسای تابستان مارا کلافه می کند. نوشیدن یک آبمیوه خنک چاره کار ماست. شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که علاقه ای به نوشیدن آبمیوه های صنعتی ندارید و ترجیح می دهید آبمیوه ای را بنوشید که طبیعی باشد. برای این کار لازم است تا یک آبمیوه گیری قدرتمند در خانه داشته باشید. آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک دارای جنس بدنه محکم و همچنین تیغه هایی ضد زنگ هستند.

امکانات گوناگونی از جمله گنجایش بالا، مخزن تفاله گیر، تیغه های قوی و امکان تنظیم سرعت دلخواه، وجود دارد که آبمیوه گیری های برند ناسا الکتریک را به یک گزینه مناسب برای خرید، تبدیل می کنند.

 

آب مرکبات گیری ناسا الکتریک مدل NS-911

 

 

آب مرکبات گیری NS-911 ناسا الکتریک یک محصول تک کاره بوده، که قابلیت آبگیری میوه‌هایی نظیر پرتقال و لیمو را دارد. این آب مرکبات‌گیری برقی با توان 100 وات از پس آبگیری میوه‌های سفت و سخت برمی‌آید. برای این محصول دو سری مخروطی در نظر گرفته شده است، که برای آب گیری میوه‌هایی نظیر پرتقال و لیمو طراحی شده‌اند. یک فیلتر یا صافی نیز برای جداسازی تفاله و تکه‌های بزرگ در نظر گرفته شده است، این صافی از جنس استیل ضد زنگ بوده و از کارکردی مطلوب برخوردار است. جنس سری‌های مخروطی از پلاستیک با کیفیت بوده و قابلیت جداسازی آسانی دارند.

 


تمامی قطعات آب مرکبات گیری NS-911 به راحتی جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. عملکرد این دستگاه از نوع فشاری بوده و با فشار دادن اهرمی که بر بالای مخروطی قرار داده شده است، مخروطی به چرخش درآمده و عملیات استخراج آب میوه‌ها شروع می‌شود. بدنه آب مرکبات گیری 911 از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ نقره‌ای آن به زیباتر شدن دستگاه کمک کرده است. شیر خروجی آب میوه از قابلیتی به نام سیستم ضد چکه بهره می‌برد، این سیستم مانع از خروج آبِ میوه می‌شود. پایه‌های که در زیر این دستگاه قرار گرفته‌اند خاصیت ضد لغزش داشته و مانع از تکان خوردن دستگاه بر روی سطوح مختلف خواهند شد.

 

آبمیوه گیری چند کاره ناسا الکتریک NS-915

 

 

آبمیوه‌گیری چند کاره ناسا الکتریک از دیگر دستگاه‌هایی است که بصورت حرفه‌ای برای گرفتن آبِ میوه و مخلوط کردن مواد مختلف و آسیاب کردن تولید شده است. NS-915 که به عنوان غذاساز نیز معرفی شده است عملکردهای متنوع و کاربردی دارد و در واقع یک دستگاه چند منظوره برای سرعت بخشیدن به کارهای مختلف آشپزی است. بدنه اصلی این محصول از جنس استیل نقره‌ای رنگ ساخته شده که در ترکیب با تکه‌های پلاستیکی طراحی خاصی عاید آبمیوه‌گیری غذاساز ناسا الکتریک NS-915 شده است. تمام قطعاتی که به همراه این آبمیوه گیری عرضه می‌شوند نظیر مخلوط کن و آسیاب دارای ظرفی از جنس شیشه بوده و همین شیشه‌ای بودن باعث شده که جذابیت ظاهری دستگاه چند برابر گردد، البته ظاهر زیبا وزن سنگین را هم به همراه دارد. ظرف غذاسازی که در این مجموعه دیده می‌شود، از جنس پلاستیک بوده و دارای ظرفیت 1.2 لیتر می‌باشد و بدنه آن از جنس پلاستیک شفاف می‌باشد. 

 

 

موتور قدرتمندی که برای این آبمیوه گیری غذاساز چند کاره در نظر گرفته شده دارای حداکثر توان مصرفی 800 وات می‌باشد و قدرت و سرعت بالایی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح مختلف از دیگر ویژگی‌های آبمیوه گیری ناسا الکتریک بوده که امکان تنظیم نمودن سرعت متناسب با بافت و نوع مواد را فراهم آورده است.

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک

 

 

چرخ گوشت‌ها از ابزار ضروری در آشپزخانه‌های خانگی، رستوران‌ها و مکان‌های تجاری که گوشت را چرخ می‌کنند، محسوب می‌گردند. از قرن ۱۹ میلادی چرخ گوشت جایگزین چاقوهای بزرگ آشپزخانه شد. این کالا در سیر تکامل خود به شکل‌های مختلف تولید شد، در حال حاضر به سه شکل دستی، صنعتی و ترکیبی در دسترس است. نوع دستی آن که مشابه چرخ گوشت‌های اولیه است، فاقد موتور بوده و در محل‌های بدون برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس آن از استیل و یا روکش آلومینیومی است. زمانی که قرار است حجم بالایی از گوشت چرخ شود، از چرخ گوشت صنعتی بهره گرفته می‌شود، انواع مختلف گوشت را می‌توان در آن چرخ یا ترکیب کرد.

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-317

 

 

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-317 یکی از چرخ گوشت ‌های پرطرفدار ناسا الکتریک است ، که از موتور قدرتمند و کارآیی بالایی بهره می ‌برد . چرخ گوشت ناسا الکتریک 317 برخلاف دیگر محصولات تنها از پلاستیک در ساختار بدنه استفاده کرده است ، که از نوع ABS بوده و کیفیت بالایی دارد و براق بودنش باعث زیباتر دیده شدن محصول می ‌شود . ترکیب رنگ مشکی و خاکستری در بدنه باعث دو تکه به نظر رسیدن این چرخ گوشت می ‌شود ، به‌ طوری که رنگ مشکی به بخش پشتی و رنگ خاکستری به بخش جلویی بدنه اختصاص داده شده است . موتور قدرتمندی که در این دستگاه به کار رفته ، دارای حداکثر توان 2000 وات می‌ باشد و با این قدرت بالا می ‌تواند در کمترین زمان حجم قابل توجهی گوشت را چرخ کند . در این مدل برخلاف چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313  امکان تنظیم سرعت را ندارد و تنها با همان سرعت تنظیم شده کار می ‌کند . گفتنی است که برخلاف بدنه که از پلاستیک است، تمامی قطعات از استیل ضد زنگ می باشند .

 

آون توستر ناسا الکتریک

در طی سال های اخیر شاهد حضور آون توستر ها در اکثر آشپزخانه ها هستیم. آون توستر  یا فر های رومیزی، کاربرد های گوناگونی دارند. برای مثال: برای گرم کردن غذا، تست کردن نان ها، پخت انواع شیرینی جات و کیک می توانید از این محصول استفاده کنید. وجود جوجه گردان در آون توستر ها، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با چرخش مرغ بر روی جوجه گردان، حرارتی یکنواخت به غذای شما برسد.

 

آون توستر 40 لیتری ناسا الکتریک مدل NS-2040

 

 

آون توستر ناسا مدل NS-2040 از 2100 وات توان مصرفی برخوردار است. ظرفیت آن 40 لیتر می باشد و با 40 لیتر ظرفیتی که دارد به راحتی جواب گوی یک خانواده ی پرجمعیت می باشد. بدنه ی آون توستر ناسا از استیل ضد زنگ تشکیل شده است که در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است، بر روی بدنه ی آون توستر شیار هایی وجود دارد که از گرم شدن موتور جلوگیری می کند و بدنه را خنک نگه می دارد. آون توستر ناسا دارای قابلیت یخ زدایی می باشد و در کمترین زمان ممکن مواد غذایی منجمد شده را یخ زدایی می کند. آون توستر ناسا از دو ولوم برای تنظیم دما و تایم بهره می برد.

 

 

مشخصات:

  • توان 2100 وات
  • جنس بدنه از ورق آلومینیوم
  • جنس درب پیرکس مقاوم در برابر ضربه و حرارت
  • پخت و گریل انواع غذاهای گوشتی، ماهی، پیتزا، شیرینی، سبزیجات، نان و … 
  • ظرفیت 40 لیتر همراه با جوجه گردان
  • دارای عملکرد کانوکشن
  • دارای چهار المنت حرارتی از جنس استیل به صورت دو المنت در بالا و دو المنت در پایین 
  • دارای چراغ داخلی از طریق درب شیشه ای جهت نظارت به مراحل پخت غذا
  • سهولت باز شدن تا زاویه 90 درجه
  • مجهز به سه ولوم چرخشی روی پنل که شامل کلید گردان کنترل دما قابل تنظیم از 100 تا 250 درجه سانتی گراد
  • قابلیت تنظیم کلید انتخاب عملکرد پخت در 6 وضعیت مختلف شامل المنت های بالا و پایین و عملکرد خنک کننده، المنت های بالا و کانوکشن، المنت های بالا و چرخ گردان، المنت های بالا و پایین، کانوکشن و چرخ گردان والمنت پایینی مجهز به کلید گردان تایمر زنگدار
  • مجهز به یک چراغ نمایشگر تعبیه شده بر روی پنل
  • دارای زنگ هشدار و خاموش شدن خودکار در پایان زمان تعیین شده

 

جاروبرقی برند ناسا الکتریک

 


جاروبرقی یکی از آن محصولاتی است که باید قبل از اقدام به خرید حتما اطلاعات کافی درباره آن را به دست بیاورید و به نکات مهمی توجه کنید. همانطور که می دانید نظافت منزل همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده. مهم ترین وسیله برای نظافت منزل، جاروبرقی است.

جاروبرقی های برند ناسا الکتریک دارای توان مصرفی مناسب و طراحی بسیار زیبایی هستند. ویژگی مهم این محصولات، مجهز بودن آن ها به فیلتر هپا می باشد. این قابلیت در کنار سری های متنوع و قدرت مکش بالا می تواند دلیل محکمی برای انتخاب این محصول باشد.

 

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093

 

 

جاروبرقی ناسا مدل NS-9093 دارای قدرت موتور ۲۴۰۰ وات توان می‌تواند با قدرت کشش ایده‌آل تمام گرد و غبار را از فضای اطراف زدوده و محیط آرامی را برای شما رقم بزند. طراحی زیبا و ترکیب رنگ بدنه این جاروبرقی خوب می‌تواند مورد پسند افراد مشکل پسند و شیک باشد،

سرعت بالا و کشش جاروبرقی باعث می‌شود تا شما در زمان کمتر و با سرعت بیشتری محیط را پاکیزه و تمیز نمایید، یک جاروکشی حرفه‌ای و بهداشتی با کمک جاروبرقی ناسا‌الکتریک مدل NS-9093 به راحتی قابل انجام است.

دستگاه دارای کیسه دائمی بوده و به راحتی بعد از هربار جاروکشی و یا پر شدن کیسه می‌توانید آن را خالی و مجدداً استفاده نمایید تا دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای خریدن کیسه‌های جاروبرقی نداشته باشید.
آنچه این محصول زیبا و جاروبرقی خوب را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند‌، چرخش ۳۶۰ درجه آن می‌باشد که باعث می‌شود تا کار نظافت را ساده‌تر و سریع‌تر نموده و دسترسی به هر گوشه و هر زاویه‌ای به راحتی صورت بگیرد و نیازی به چرخاندن کل جارو و تحمل وزن آن را نداشته باشید.

 


مشخصات جاروبرقی ناسا مدل NS-9093


بر روی بدنه این دستگاه یک نشانگر برای نشان دادن وضعیت کیسه جاروبرقی قرار گرفته است و دیگر نیازی به خالی کردن مداوم و غیر استراتژیک کیسه ندارید، به این ترتیب می‌توانید با کنترل نشانگر متوجه زمان تخلیه کیسه جاروبرقی شوید و از حداکثر قدرت جاروبرقی در هر زمان استفاده نموده و از دستگاه در برابر استهلاک و تخریب نیز محافظت نمایید.

جاروبرقی ناسا‌الکتریک مدل NS-9093 دارای فیوز هوشمند محافظت بوده تا زمانی که جاروبرقی در حالت اضافه بر توان کاری  قرار می‌گیرد به طور خودکار خاموش شده و از جاروبرقی محافظت بنماید‌، این فیوز پس از سرد شدن دستگاه به حالت اولیه سوئیچ و اجازه می‌دهد تا دوباره از جاروبرقی استفاده کنید به این ترتیب یک جاروبرقی با طول عمر زیاد و مفید خواهید داشت و همچنین این سیستم با افزایش کارایی جاروبرقی موجب صرفه‌جویی در انرژی و زمان شما نیز خواهد شد.

 

پنکه ناسا الکتریک

 


این روز ها از وسایل متنوعی برای ایجاد سرما و خنک کردن محیط استفاده می شود. اما وجود یک محصول که قابلیت جا به جایی آسان را داشته باشد واقعا ضروری است. پنکه های برند ناسا الکتریک علاوه بر حالت ایستاده، قابلیت قرار گرفتن بر روی میز و دیوار را دارند. جنس پره های این محصولات از پلاستیک بوده و با توان بالایی محیط پیرامون خود را خنک می کنند. امکان زمان بندی و خاموش شدن خودکار با کمک تایمر و همچنین تغییر حالت باد با استفاده از حالت MODE در این پنکه ها وجود دارد. قابلیت کنترل از راه دور این پنکه ها نیز بسیار کاربردی است.

 

پنکه ایستاده ناسا الکتریک مدل NS-1114

پنکه ناسا الکتریک مدل NS-1114 با توان ۶۰ وات، طراحی منحصر بفرد و کیفیت عالی هوای مطبوع و خنک را به محل زندگی یا کسب و کار شما هدیه می‌دهد. بدنه دستگاه ترکیبی از فلز و پلاستیک می‌باشد که این ویژگی سبب کمتر شدن وزن و سهولت جابه‌جایی آن شده است. پنکه دارای ۵ پره پلاستیکی جهت افزایش عملکرد به میزان ۲۵% بوده که در داخل دو محافظ فلزی به اندازه ۱۶ اینچ قرار گرفته‌اند که نسبت به پنکه‌های دارای سه پره، سبب جابه‌جایی سریع‌تر و گسترده‌تر هوا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه مجهز بودن به تایمر ۷.۵ ساعته می‌باشد که با تنظیم آن می‌توانید زمان خاموش شدن پنکه را از ۰/۵ تا ۷/۵ ساعت تنظیم کنید. پس از اتمام زمان مشخص شده پنکه بصورت اتوماتیک خاموش می‌شود. بر روی بدنه پنکه ناسا الکتریک مدل NS-1114 یک پنل دیجیتالی تعبیه شده است که جهت نمایش و انجام تنظیمات دلخواهتان می‌باشد.

 

 

ضمناً شبکه محافظ بصورت میله‌های نزدیک به هم طراحی شده به گونه‌ای که مانع از برخورد یا ورود دست کودک یا اجسام با پره‌های در حال چرخش شوند که این ویژگی دستگاه سبب فراهم آوردن آسایش خاطر شما می‌گردد. پنکه ناساالکتریک مدل NS-1114 قابلیت باددهی با سه سرعت مختلف را دارد که با فشردن کلید روشن/خاموش، پنکه شروع بکار کردن می‌کند. این دستگاه قابلیت کارکرد با سه سرعت کم، متوسط و زیاد را دارد که با فشردن مکرر کلید سرعت می‌توانید سرعت مناسب را تنظیم نمایید. همچنین این پنکه قابلیت وزش باد در سه حالت نرمال، طبیعی و خواب یا بی‌صدا را دارد که به عنوان مثال شما می‌توانید حالت بی‌صدا را به هنگام شب و موقع خواب استفاده کنید که صدای دستگاه به حداقل خود رسیده و وزش باد آن بسیار ملایم می‌شود و برای شما خوابی آرام و دلپذیر فراهم خواهد کرد.

همراه دستگاه یک عدد ریموت کنترل نیز ارائه شده است که می‌توانید تنظیمات عملکرد پنکه را بسته به نیاز خود در هر فاصله‌ای که از آن قرار گرفته‌اید مانند هنگام تماشا کردن تلویزیون و مطالعه کردن و یا وقتی که در پشت میز کار خود قرار گرفته‌اید به آسانی پنکه را تنظیم نمایید. پنکه ناساالکتریک مدل NS-1114 دارای عملکرد نوسانی برای افزایش منطقه وزش باد و چرخش بصورت ۱۸۰ درجه می‌باشد. همچنین جهت تنظیم ارتفاع دستگاه می توان ارتفاع لوله تلسکوپی را افزایش دهید و باد پنکه را برای هر ارتفاعی که مایلید، کوتاه‌تر یا بلندتر از حالت نرمال تنظیم کنید. در آخر لازم به ذکر است که این پنکه یک پایه ضد لرزش و لغزش را دارا است و می‌تواند بر روی سطوح مختلفی مانند فرش و موکت و یا سطوح سفت مانند سرامیک یا پارکت قرار گیرد، بدون اینکه در هنگام روشن بودن لرزش داشته باشد؛ همچنین این پایه مقاوم بوده و از افتادن دستگاه جلوگیری می‌کند.




:: برچسب‌ها: لوازم خانگی ناسا الکتریک , ملزومات برقی آشپزخانه , ناسا الکتریک , خرید آنلاین لوازم خانگی ناسا الکتریک , لوازم برقی خانه و آشپزخانه , چرخ گوشت ناسا الکتریک , آبمیوه گیری ناسا الکتریک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: